Schweig | Healthy Marketing | Pharos: strategische marketingcommunicatie en positionering
17397
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17397,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Pharos: strategische marketingcommunicatie en positionering

Categorie
Bedrijfsvoering, Leefstijl, Marketingcommunicatie, Opdrachten: Patiënt centraal, Positionering
Over dit project

Van september 2023 tot april 2024 heb ik twee programma’s binnen Pharos strategisch en tactisch ondersteund op marketingcommunicatie gebied. Voor het programma GezondIn dat gemeenten ondersteunt bij de het verkleinen van gezondheidsverschillen hebben we gezamenlijk meer focus aangebracht, publicaties verzorgd en ingespeeld op actuele trends op het gebied van IZA/GALA en SPUK. Voor de Alliantie Gezondheidsvaardigheden heb ik meegewerkt aan een sterkere strategische positionering inclusief het op de kaart zetten van gezondheidsvaardige organisaties.